Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Προτάσεις θεμάτων για ανάρτηση στο ιστολόγιο 3ΜΠΕ

Αγαπητοί συνάδελφοι του 3ΜΠΕ!!! Χαίρομαι που στήσαμε το διαδικτυακό σπιτικό μας, μου άρεσε το φόντο γιατί έχει έναν αέρα παλιού, αλλά κυρίως τα προβατάκια( θα τα βάλω στην επιφάνεια εργασίας μου. Χαίρομαι επίσης που γνώρισα τον καθένα σας ξεχωριστά. Ελπίζω να τα λέμε στο blog, όχι μόνο για να βοηθάμε ο ένας τον άλλο στις εργασίες( ο Δημήτρης ας κάνει πως δεν το διάβασε αυτό). Τι θα μπορούσαμε όμως να λέμε; Σκέφτομαι τώρα κάποια πράγματα, όπως:
  • να προτείνουμε θέματα που μας ενδιαφέρουνκαι εκτός σχολικών ανησυχιών, με το σκεπτικό ότι, αφού δε γνωριζόμαστε ακόμα, ίσως βρούμε κοινό τόπο με κάποιους. Πώς κάνουν τα μικρά παιδιά όταν ψάχνουν φίλους για αλληλογραφία; Μου αρέσει το μπάσκετ, τα online παιχνίδια και τέτοια διάφορα
  • θέματα που μας προβληματίζουν στην εκπαίδευση, ωραίο θα ήταν και να διαφωνούμε στο blog. Είναι βαρετό να συμφωνείς σε όλα, έτσι νομίζω.
  • να ανεβάζουμε ό,τι ενδιαφέρον βρίσκουμε στο σερφάρισμά μας
  • αλλά και προτάσεις μας για σχέδια που δουλέψαμε και μέχρι τώρα δεν είχαμε αποφασίσει να τα βγάλουμε πιο έξω από την αίθουσά μας. Για να κάνω μια αρχή θα σας στείλω αυτές τις μέρες τη διεύθυνση μιας παρουσίασης με prezi-αρκετά διαφορετικό από το power point- αλλά θέλω να τη δουλέψω λίγο ακόμα . Είχα κάνει μια έρευνα στους μαθητές μου στην ΣΤ για το ποιες νοερές στρατηγικές χρησιμοποίησαν όταν τους έδωσα ερωτήματα στα ποσοστά, και εκεί κατάλαβα ότι για δυο χρόνια δεν είχα αντιληφθεί πώς σκέφτονταν οι μαθητές μου. Τυχαίο; Καθόλου.
Ότι άλλο έχετε να προτείνετε θα μας βοηθήσει σίγουρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου